Co najdete v CUFRu

Vedení

Jako vedení máme na starosti spoustu zajímavých věcí, mezi které patří v první řadě řízení chodu spolku. Díky našemu stále se rozrůstajícímu kolektivu si tak vyzkoušíme už trochu větší management. Naší důležitou prací je komunikace s VŠE ale také s našimi ostatními partnery, kteří nám umožňují vstupy na veletrhy a konference. Dále se staráme o grant pro spolek a zaštiťujeme účetnictví. Svoláváme schůze, vytváříme a realizujeme cíle spolku a projektů spolu ruku v ruce s našimi členy.

Events

CUFR připravuje v průběhu semestru různé akce pro studenty cestovního ruchu, ale také pro širší veřejnost. Všechny tyto aktivity jsou v kompetenci oddělení events. Členové events mají tedy na starosti zajišťování přednášek, workshopů a exkurzí, kvůli kterým kontaktují různé odborníky z oboru a dále s nimi komunikují a spolupracují. Neméně důležitá jsou i neformální setkání studentů napříč všemi ročníky, která oddělení events také pořádá.

Propagace

Propagace je místo, kde se kreativitě opravdu meze nekladou. V současné době spravujeme Facebook, Instagram, LinkedIn a náš blog. Nebráníme se ale ani rozšíření naší základny na další platformy. Uživí se u nás jak lidé s dobrými nápady, tak lidé, kteří ty nápady budou realizovat.

Human resources (HR)

Oddělení HR je nedílnou součástí CUFRu. Vzhledem k vysokému počtu členů je potřeba se o veškerá data o členech pečlivě starat. Kromě toho se HR zabývá náborem nových členů a jejich hladkým začleněním do spolku díky nově zavedenému mentoring programu.